Claus per evitar el “Thin Content”

Quan parlem de termes relacionats amb el SEO, molt sovint escoltaràs el concepte de “Thin Content” i potser no estàs segur d’entendre a què fa referència. Aquí t’ho expliquem de manera simplificada per tal que el puguis evitar!

El Thin Content té una relació molt estreta amb Google, i més concretament amb el seu algoritme, ja que des de fa un temps aquest algoritme, anomenat Google Panda, penalitza molt durament les webs que siguin pobres de contingut, d’aquí que es passi a anomenar Thin Content (“contingut prim”).

Com sabem si la nostra pàgina web pateix de Thin Content?

Si tenim contingut duplicat. És important fer un esforç en l’elaboració dels textos de la nostra web i els seus corresponents menús, sidebars i footer, així com dels articles del nostre blog i no limitar-se a fer petits canvis semàntics. Si Google detecta que tenim textos idèntics dins la mateixa web o amb poques variacions entre sí… hem begut oli.

Si fem copy-paste. Els textos que apareixen a la nostra web han de ser originals i creatius, hem de fugir de la temptació de crear continguts de manera ràpida a partir de fragments d’altres sites i ajuntar-los de manera que creem un text de nou. Els usuaris potser no s’hi fixen, però Google sí.

Contingut pobre. La manca de contingut a una publicació del nostre blog serà marcada com a thin content si no arriba com a mínim a les 350 paraules. La clau és redactar un text complet, coherent i amb la mida òptima, ni poc ni molt, ja que l’excés de text, també pot ser penalitzat.

Paraula clau repetida moltes vegades. És sabut que al SEO onpage també es treballa amb la redacció de cadascun dels textos de la web, les paraules escollides per posicionar és important que hi constin als continguts, però no de manera massa evident ni moltes vegades. La solució implicarà trobar sinònims de la nostra paraula clau fixada com a objectiu.

Com pots comprovar, si vols apostar pel posicionament web, val més que t’ho prenguis amb calma i no vulguis anar pel camí fàcil i ràpid, ja que el Google Panda t’enxamparà i la teva feina no haurà servit de res!

FacebooktwitterlinkedinFacebooktwitterlinkedin
Marina Muñoz
marina@seoinhouse.es


SEO Y MARQUETING DIGITAL, S.L. utiliza "COOKIES" para garantizar el correcto funcionamiento de nuestro portal web, mejorando la seguridad, para obtener una eficacia y una personalización superiores, para recoger datos estadísticos y para mostrarle publicidad relevante. Si continúa navegando o pulsa el botón "ACEPTAR" consideraremos que acepta todo su uso. Puede obtener más información en nuestra POLÍTICA DE COOKIES en el pie de página.

ACEPTAR

Aviso de cookies
Call Now Button