Carlos Cuéllar

linkedin-ficha  twitter-ficha

Sabies que els links es treuen millor amb un somriure sota el teclat? Així ho fa en Carlos, el membre més SEOsociable del LinkbuildingTeam de SEOinHouse. Creatiu, comunicador i curull d’idees, Carlos aconsegueix do follow’s amb molt art sense que siguin tan si més no les 9 del matí.

Gadità de cor i ara barceloní d’adopció, Carlos té molt ‘duende’. No es perd ni una sola classe de zumba en primera fila i, per a ell, no existeixen els dies dolents; i si n’hi ha, una carbonara o qualsevol tipus de formatge li faran tornar el somriure.

No hi ha negociació, link o xarxa social que se li resisteixi. Carlos ja fa els seus primers passos com influencer, encara que diu que ho acabarà aconseguint quan doni la volta al món i ho plasmi en el seu compte de Instagram. O, quan es converteixi en tennista professional, el seu somni de la infància.

Carlos Cuéllar

linkedin-ficha  twitter-ficha

¿Sabías que los links se sacan mejor con una sonrisa bajo el teclado? Así lo hace Carlos, el miembro más SEOsociable del Linkbuilding Team de SEOinHouse. Creativo, comunicador y rebosante de ideas, Carlos consigue do follow’s con mucho arte sin que sean tan siquiera las 9 de la mañana.

Gaditano de corazón y ahora barcelonés de adopción, Carlos tiene mucho duende. No se pierde ni una sola clase de zumba en primera fila y, para él, no existen los días malos; y si los hay, una carbonara o cualquier tipo de queso le harán volver la sonrisa.

No hay negociación, link o red social que se le resista. Carlos ya hace sus pinitos como influencer, aunque dice que lo acabará consiguiendo cuando dé la vuelta al mundo y lo plasme en su cuenta de Instagram. O, cuando se convierta en tenista profesional, su sueño de la infancia.

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y mostrarle publicidad relacionada con sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Si continua navegando, consideramos que acepta su uso. Puede cambiar la configuración u obtener más información aquí. ACEPTAR

Aviso de cookies