Claudia López

linkedin-ficha

Claudia porta en els seus ADN el gen SEOinHouse. S’encarrega de gestionar el Departament de Linkbuilding i Continguts com si la vida li anés en això. Gràcies a la seva faceta comunicadora, aconsegueix crear un nexe entre allò que necessiten els clients amb les capacitats que pot expressar l’equip de SEOinHouse.

Es defineix a si mateixa com molt cabuda, molt impacient però alhora extremadament perfeccionista. És fan incondicional de la fotografia analògica o de qualsevol sèrie que aparegui en Netflix; i quan troba una cançó que li encanta, no pot parar d’escoltar-la en bucle durant hores (i si és indie, molt millor!).

Llicenciada en Periodisme i Ciències Polítiques, la Claudia confessa que no sap espetegar els dits i que per això pasa molta vergonya a cada classe de ball a la qual s’apunta (salsa, swing, hiphop…). Això sí, pot deixar-te atònit amb un doble tirabuixó amb els seus patins en qualsevol racó de Barcelona.

Claudia López

linkedin-ficha

Claudia lleva en sus ADN el gen SEOinHouse. Se encarga de gestionar el Departamento de Linkbuilding y Contenidos como si la vida le fuera en ello. Gracias a su faceta comunicadora, consigue crear un nexo entre aquello que necesitan los clientes con las capacidades que puede expresar el equipo SEOinHouse.

Se define a sí misma como muy cabezona, muy impaciente pero a la vez extremadamente perfeccionista. Es fan incondicional de la fotografía analógica o de cualquier serie que aparezca en Netflix; y cuando encuentra una canción que le encanta, no puede parar de escucharla en bucle durante horas (y si es indie, ¡mucho mejor!).

Licenciada en Periodismo y Ciencias Políticas, Claudia confiesa que no sabe chasquear los dedos y que por eso pasa mucha vergüenza en cada clase de baile a la que se apunta (salsa, swing, hiphop…). Eso sí, puede dejarte atónito con un doble tirabuzón con sus patines en cualquier rincón de Barcelona.

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y mostrarle publicidad relacionada con sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Si continua navegando, consideramos que acepta su uso. Puede cambiar la configuración u obtener más información aquí. ACEPTAR

Aviso de cookies