Héctor Vázquez

linkedin-ficha

Perseverant, precís i molt perfeccionista: l’ Héctor defineix el tarannà d’un SEO analític. És per això que tots els projectes que cauen a les seves mans reben un tracte d’allò més detallat, i s’obstina a portar-los pel cap al més alt.

L’ Héctor, donostiarra de cor però barceloní d’adopció, no es perd ni un sol partit de la Reial Societat (sí, encara que sigui en el Camp Nou) i ha obtingut el títol oficial de escalciador de sidra a Catalunya. Encara que no creiem que això últim sigui veritat, perquè encara estem esperant que ens faci una demostració.

És Llicenciat en Humanitats i Comunicació, amb un Màster en Periodisme Multimèdia, i un amant fidel dels gats. Entre Keyword Research i monitoratge de paraules clau, sol confessar-nos que la seva major ambició és poder acabar un videojoc de terror sense fer-s’ho a sobre. De moment, ha fundat i presideix un club esportiu i li agrada practicar running.

Héctor Vázquez

linkedin-ficha

Perseverante, preciso y muy perfeccionista: Héctor define el talante de un SEO analítico. Es por eso que todos los proyectos que caen en sus manos reciben un trato de lo más detallado, y se empeña en llevarlos a lo más alto.

Héctor, donostiarra de corazón pero barcelonés de adopción, no se pierde ni un solo partido de la Real Sociedad (sí, aunque sea en el Camp Nou) y ha obtenido el título oficial de escanciador de sidra en Cataluña. Aunque no creemos que esto último sea verdad, porque todavía estamos esperando que nos haga una demostración.

Es Licenciado en Humanidades y Comunicación, con un Máster en Periodismo Multimedia, y un amante fiel de los gatos. Entre Keyword Research y monitorización de palabras clave, suele confesarnos que su mayor ambición es poder acabar un videojuego de terror sin hacérselo encima. Por el momento, ha fundado y preside un club deportivo y le gusta practicar running.

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y mostrarle publicidad relacionada con sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Si continua navegando, consideramos que acepta su uso. Puede cambiar la configuración u obtener más información aquí. ACEPTAR

Aviso de cookies